کد خبر 1648642
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
زلزله طبس را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار ریشتر حوالی نایبند در شهرستان طبس خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش مشرق، کانون زلزله در ۱۳۸ کیلومتری نایبند، ۱۴۳ کیلومتری نهبندان و ۱۴۳ کیلومتری شهداد کرمان بوده و تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی آن دریافت نشده است.

این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین روی داد و زمان وقوع آن ساعت هشت و ۱۷ دقیقه و ۵۸ ثانیه روز پنجشنبه ثبت شد.

استان خراسان جنوبی ۱۲ شهرستان دارد و مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

محمدعلی آخوندی گفت: این زلزله به بزرگی چهار ریشتر ساعت هشت و ۱۷ دقیقه امروز به وقوع پیوست اما فاصله کانون آن از نایبند طبس و نهبندان حدود ۱۴۰ کیلومتر است.

وی گفت: محل وقوع زلزله طبق نقشه نزدیک مرز خراسان جنوبی و کرمان است که منطقه کویری و خالی از سکنه بوده، با این وجود هماهنگ شد تا گروه‌های ارزیاب از طریق فرمانداری‌های طبس و نهبندان وضعیت منطقه را بررسی کنند و تا الان گزارشی از خسارات احتمالی دریافت نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه زمین لرزه نایبند در شهرهای اطراف حس نشده است ادامه داد: با توجه به اینکه نایبند روی گسل فعال قرار گرفته آمادگی‌های لازم برای احتمال تکرار زلزله در منطقه وجود دارد.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار ریشتر صبح امروز حوالی نایبند را لرزاند که کانون آن در ۱۳۸ کیلومتری نایبند طبس، ۱۴۳ کیلومتری نهبندان و ۱۴۳ کیلومتری شهداد کرمان گزارش شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    1 0
    بیچاره طبس ...
  • شفیق IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    تب و لرز طبس ناشی از رذالت و شقاوت مدیران فاسد ایمیدرو و مدیران شرکت کثیف معدنجو هنوز تمام نشده !! .... پرپر شدن ۵۲ کارگر مظلوم زحمتکش .... عزادار شدن این همه خانواده .... بی سرپرست شدن این همه زن و بچه معصوم !! ... شما مدیران شرکتها ، تهران نشینان نامرد در این ساختمانهای مجلل بالا شهر چقدر پست و رذل هستید ؟!!
  • DE ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
    0 0
    بلا به دور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس